17 Temmuz 2013 Çarşamba

ah mazi!

    




     Merhaba; eski fotoğrafları ayıklarken bulduklarımdan bir bluz. Sanırım 2 yıl kadar önce bu fotoğraf. Geçtiğimiz sonbahara kadar dikiş makinem hep olmasına rağmen çok nadiren bişeyler dikerdim. Hoş ilk dikişle tanışmam yüzyıllar öncesine dayanır, oyuncak bebeklerime elbiseler dikmekle başladı ilk seri.
     
     Sonra sonra "uyduruk" tanımını sonuna kadar hakeden parçalar diktim ki hala severek dikerim uyduruklarımı:)  Gün oldu ben dikiş için özel zaman ayırmaya başladım, başka planlarımı iptal edip dikişe zemin yaratmaya başladım, bu dediğim geçtiğimiz yaz sonuna falan denk geliyor, blogları keşfettim ardından, çok şey öğrendim, dikiş konusunda bir eğitimim yok tamamen göz dolgunluğu el yatkınlığı  benimki de. Fotoğrafdaki bluz da yine çok kısa sürede hazırlanabilecek sadece makara lastiği ile detayları oluşturulmuş bir bluz. Yaka, kol ve göğüs altında (4-5 sıra) olmak üzere alt ipliği makine lastiği olarak kullandığınızda bu bluz rahatlıkla dikilebilir.

     Bu arada; görüntü üzerine marka vs. ekleme,  yüz kapama bunlar ne kadar gerekli bilmiyorum. Muhtemelen ben unuturum da yapmayı ama pek çok kişi yapmış benim neyim eksik dedim ben de yaptım :) 
     
      Dikiş periniz yanınızda olsun!
       Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder