9 Temmuz 2013 Salı

Hoşgeldin Ramazan


           Bu mübarek ayda, herkesin sofrası bolluk, bereket dolsun, Allah; sağlıkla, huzurla, sevdiklerimizle birlikte bayrama kavuşmayı da nasip etsin.

      Ramazanın başlamasıyla günlük rutinimden de iyice çıktığıma göre kendimden iyice umudu kesmeli mi yoksa kendime karşı direnmeli miyim? Bakıcaz artık :)
       Beni en çok zorlayan kısım fotoğraflar, evde, önünde fotoğraf çekebilecek  bir duvarımız yokmuş cidden. Eski fotoğraflarla başlamak da istemiyorum, fotoğrafsız uzun uzun yazıları okumaktan kendim de sıkıldığım için amaaan  neyse boş laf yerine bir an önce harekete geçmem gerekiyor biliyorum !
         Benim için çok değerli olan izleyenlerim, bana bir miktar daha sabır göstermenizi rica ediyorum hatta iddia ediyorum beklediğinize pişman olmayacaksınız :)
       
        Sevgilerimle...
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder