4 Haziran 2015 Perşembe

dore güpür aplikeli ekru sweet...


Merhaba; instagramdan verilmiş sözümü yerine getirebilmek için acelece hazırlanmıs bir yayınla birlikteyiz...

Bu görmüş olduğunuz sweetshirt (türkçe bir adı yok galiba) kalınca bir penyeden dikildi. Basit bir tshirt (bu da türkçe değil!) kalıbıyla biçtim. Önce omuzları ve yakasını yaptıktan sonra kolları gövdeye birleştirdim. Kol alt ve yan dikişler hala açık haldeyken dore güpürden kestiğim motifleri, tek omuz ve aynı taraf kolun üst bölümüne, iğneleyerek tutturdum. Yine dore renkli makara kullanarak zigzag ayarında, yaklaşık 2 mm genişlik ve 2,5 dikiş boyunda, güpürün dış kenarlarından diktim. İnce uçlu bir makas yardımıyla da dikiş hattının ićinde kalan penye parçayı dikkatlice kestim. Zigzag dikişten dolayı penyenin atma riskini ortadan kaldırmıs oldum. Kol altı ve yan dikişleri kapattım. Son olarak etek ucu ve kol ağzıni çift iğne ile  bastırıp içinden kalın lastik geçirdim.

Hepsi bu! :)

Dikiş periniz yanınızda olsun! Sevgiler :)

27 yorum:

  1. Ellerine saglik ben cok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yayını biraz uydurukca oldu ama kendisi şu bir türlü gelemeyen yaz havasında iyi oldu :)

      Sil
  2. Son derece Özen gerektiren bir iş ve siz de her zaman ki gibi üstesinden gelmişsiniz. Elinize sağlık, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş. emeğinize sağlık :) bize de fikir oldu :)

    YanıtlaSil
  4. yapımı zor değil belki ama sonuç muhteşem bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az iş, çok gösteriş. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Krem ve dore benim de çok sevdiklerimden.. Güle güle giyilsin.

    YanıtlaSil
  6. El becerisi isteyen is o kesme isi:)) O makas benim elimde olsaydi kesin gupur coktan kesilip katledilmisti:))
    Cok guzel olmus, Hakikaten az is cok gosteris olmus, guzel gunlerde giyilsin efendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bişeycik olmazdı :) çok özenli kullanmak gerekiyor makası orası doğru. Bütün emeğin boşa gitmesini göze alamayınca o özen kendiliğinden geliyor :)

      Sil
  7. harika bir ara mutlaka bende deneyeceğim

    YanıtlaSil
  8. Ben buna bayıldım. Çok temiz ve güzel işçilik. Ayakta alkışlıyorum sizi. Sevgiler. Ben bu işleri seviyorum işte. Sıradışı. Benim de tarzım bu. Herkes kalıptan bişey diker, ama bu yaratıcılık işte. elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çokk güzell olmuş çok başarılı kutluyorum sizi http://ayselmelike.blogspot.com.tr/ takipte :)

    YanıtlaSil
  10. Tek kelimeyle ba-yıl-dım!... Ben de çok seviyorum bu tarz şeyleri... bir ara mutlaka denemeliyim... :)

    YanıtlaSil
  11. Hastanızım:)) Süper olmuş

    YanıtlaSil
  12. çok hoş olmuş ellerinize sağlık:)

    bende bloğuma beklerim ziyaret ederseniz çok mutlu olurum :):)
    sevgiler
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Canım, ellerine sağlık çok güzel olmuş... Bu aralar ilham perilerim öldü, canım hiçbirşey yapmak istemiyor:(

    YanıtlaSil
  15. Elinize sağlık çok hoş olmuş. sweetshirtü güpürle spor halinden çekip çıkarmışsınız:) bana da beklerim. guzelisleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil