1 Ağustos 2013 Perşembe

karıştırmaca


     
     Dün yukarıdaki fotoğrafı yayınlamıştım ipucu olsun diye; bugün kendi elbisemle buradayım. 
     Elbisenin kumaşı kendinden muhtelif çizgilerle desenlenmiş olan ince pamuklu bir kumaş. Kalıp 1999- mart sayısına ait 102 numaralı model. Dikimi keyifli bir kalıp, etek ucunda uyguladığım hareket 2006- haziran burdasının 117 numaralı modelinden ilham aldı. Dikiş esnasında kalıptan farklı olarak yandan gizli fermuar çalıştım. Arka ortadan bir miktar daraltma yapmam gerektiği için fermuarı düzgün oturtamayabilirim diye işin kolayına kaçtım. Yaka ve kolları pervazla çevirdim. 

 

     Güzel kalıp, kullanışlı elbise, sandalet, spor pabuçla pazar kahvaltısına da giyilir, daha şık pabuç ve biraz aksesuarla resmi olmasa da daha ciddi ortamlara da uyar.


Dikiş periniz hep yanınızda olsun ! Sevgiler :)
Posted by Picasa

10 yorum:

  1. Gerçekten hem spor hemde çok şık bir model...Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... emeğin beğeniyle karşılanması çok keyifli bir duygu. Bunu tattırdığınız için özellikle teşekkürler :)

      Sil
  2. gerçekten iyi olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış Ellerine sağlık
    Peki kestiğin yerler atmıyormu...

    YanıtlaSil
  4. ilk attığı yerleri temizledim ipleri dipten keserek, artık rahatsız edici şekilde atmıyor.

    YanıtlaSil
  5. etek uçları gerçekten çok faklı bir hava katmış elbisenize..
    güzel günlerden giyin dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok farklı olmuş gerçekten.Elinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
  7. off süperr siz dikişte aşmışınız sayfalarınızın bir kısmını gezdim bayıldım...mutlu ve boll dikişli günler

    YanıtlaSil