25 Ocak 2014 Cumartesi

bir tık; hooop! alış veriş elinizin altında :)

 Merhaba;




       Hayatı boyunca 2 senelik peryodlarla ev taşıyan biri olarak, kullanmadığım her türlü eşya bana sıkıntı yarattı. Çevremde bunları değerlendirebilecek birileri olduğunda çok mutlu oldum, hem benim yüküm hafifledi hem onların işine yaradı. Ama öyle şeyler var ki; bedeni, tarzı, kullanım alanı gibi kısıtlayıcı sebeplerden kimseye teklif dahi edemedim. İyi parçalar olunca da atmayı hiç düşünmedim. İsrafın haram olduğuna inanan bir kültürde yetiştiğim için günü gelince işe yarar diye sakladım.

       Çok da anlatmaya gerek yok aslında, aynı durum herkesin sorunu. 39-40 numara sivri burun, ökçeli ayakkabıyı, 36 beden kalem eteği, small beden ipek gömleği hiç kullanılmamış bile olsa nasıl değerlendirmeli diye düşünüyoruz.

       Şimdilik, bunları yeniden kullanıma sunabileceğim bir platform olsun diye bir satış bloğu açtım. Şimdilik diye belirtmemin sebebi ise; aklımda çok daha güzel ve faydalı bir proje var.Takip edenler  biliyor, tam zamanlı bir çalışan olduğum için zaman konusunda sıkıntılarım var,  biç ki dikesinde yayınlarıma yapılan yorumlara bile ancak akşam vakti cevap yazabiliyorum. Bu projeyi zamanlayabileceğime önce kendim ikna olursam sizlerle paylaşacağım :)

 Buradan dükkana gitmek için ücretsiz servisimiz var! :)
 Yan tarafta " garage sale" ikonuna bir tık; hooop!  alış veriş elinizin altında :)

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım..Gerçekten öyle.Kıyılamayan giysiler en sonunda dolapta dağlar oluşturuyor.Herkes için faydalı olmuş,bol kazançlı olsun İnşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, işin aslı kazançtan ziyade, böyle bir sistemi yürütebilir miyim onu denemek. Denemeden anlaşılmaz dedim kendi kendime, bakalım :)

      Sil